Korisnička pomoć
Naš tim je uvek tu da vam pomogne.
Odgovor na uobičajene upite za kupovinu
Porudžbine i isporuka
Narudžbe zavisno od mesta isporuke, stižu uvek u roku od 24-48 sati od trenutka slanja paketa. Kašnjenje može biti samo ako su u pitanju državni praznici zbog kojih ne radi prevoz paketa.
Na linku: Moj nalog – iHELP dovoljno je da samo unesete Vašu email adresu i kliknete dugme REGISTRUJ SE. Nakon tog koraka, proverite Vaš mail i dobijenu lozinku sa Vašim novim korisničkim imenom ili Vašom email adresom, unesite ovde: Moj nalog – iHELP
Ukolite želite da paket isporučite na drugu adresu, a ne na adresu navedenu u registraciji naloga, dovoljno je da samo da na stranici: Proveri – iHELP obilježite kvadratić i napišete novu adresu isporuke Isporuka na drugu adresu?
Trenutno radimo na mogućnosti da možete pratiti Vašu porudžbinu.
Uskoro!
Kartično plaćanje ne radi na našem sajtu trenutno, te nemamo potrebu za tim.
U trenutku kad proradi kartično plaćanje, ni tada nećemo čuvati nijedan podatak o Vašoj kartici.
Za sada je moguća samo isporuka u Srbiji. Radimo na mogućnostima za isporuku u zemlje ex YU.
Da, Vaši naručeni predmeti će biti u jednom paketu bez obzira na broj naručenih predmeta.
Ako trebate zameniti predmet
Povrat i zamena
Ako ste primili pogrešnu stvar, molimo Vas da nas kontaktirate na 064/012-22-22 ili na mail prodaja@ihelp.rs da ispravimo grešku
Podršku možete dobit na 064/012-22-22 ili na prodaja@ihelp.rs
Najlakše je da nas pozovete na 064/012-22-22 i da ispravimo grešku.
Možete, pozivom an 064/012-22-22 ili na mail prodaja@ihelp.rs u što kraćem roku od vremena narudžbe.